keskiviikko 26. elokuuta 2009

ASTIAKIRPPUJA

Eiliseltä vielä nämä astiakirput.

Yleensä meillä tarjotaan kyläilijöille ja juhlijoille kaffet muumimukeista, mutta joskus on mukava kattaa pöytä ihan kaffekupeilla. On tuolla kaapissa joku astiastokin, mutta enempi tykkään laittaa pöytään eriparikupit ja lautaset. Eilen ostin nämä lautaset 0,30e kappale, kiva lisä lautaspinoon.
Emaliakin löytyi kipon ja mukin verran. Kipot on päivittäin käytössä ruuanlaitossa, leivonnassa, salaattikuppeina, tarjoiluastioina... Mukit jää vähemmälle käytölle, vaan onhan ne kauniita katsellakin.
Tämä olikin se paras LÖYTÖ! Niin ihana, niin kaunis, niin ruskea, niin täydellinen! Oli hinnoittelemattomana hyllyssä, siis kassalle kysymään hintaa. Ukot siinä ihmettelivät, miettivät, heittivät huulta...vaan eivät osanneet päättää hintaa. Toinen lopulta sanoi, että menköön tänään vitosella. VITOSELLA!!!!!

JESH!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommenttia:

  1. JEEEEEE!!!! täältähän löyty ihan ensisilmäyksellä ihanmunlainenblogi!!! mä oon niin uus täällä etten oo kovasti viellä "pyöriny"...laitan "talteen" ja tutustun paremmalla ajalla tarkemmin..kiitos sinulle kirjoittaja olemassa olostasi!

    VastaaPoista
  2. Kivoja löytöjä olet tehnyt. :) Kiva kun olit kommentoinut minun blogiin. Olen täällä aiemminkin vieraillut ja kiva blogi sinulla. Olen vaan nyt ollu varsin laiska jättämään jälkeä itsestäni. Vähän kiirettä ilmassa. =)

    VastaaPoista