torstai 20. elokuuta 2009

RAPAA JA KAIKKI MUN

Toivottavasti nämä ihanat kesäiset ilmat jatkuvat pitkälle syksyyn!
Onhan sitä tietysti oma viehätyksensä toisenlaisissakin ilmoissa ja keleissä...
...syksyisiä puuhia muutaman vuoden takaa. Jos kuitenkin vasta muutaman kuukauden kuluttua taas päästäisiin näihin hommiin!

Muistin tässä päivänä eräänä keskustelun joka käytiin iskän kanssa muutama vuosi sitten.
Istuttiin leikkipuistossa penkillä ja katseltiin kun kolme yhteistä murustamme leikkivät sulassa sovusa. Minä äitiyden onnessani kysymään: "Kun sä kattelet noita muksuja, niin ajatteletko koskaan, et, voi että kun noi kaikki on mun?"
Iskä tähän vastaamaan: "No-joooo, mut ajattelen mä joskus myös, et, voi v...u kun noi kaikki on mun."

1 kommentti:

  1. Niin totta! Voi V.... on joskus oikea fiilis...
    Kun uskaltais vaan sanoo sen ääneen.

    VastaaPoista