sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Kankaita kirppikseltä

Viikonloppukirppukierroksilta löytyi ihan kivasti kankaita. Nämä kaikki on kotimaista tuotantoa, kyllä meikäläiset ainakin kankaita osaa suunnitella. Sinisävyiset on verhoja, vihreää kaksi täysipitkää ja ruskeasinistä kolme lyhyempää verhoa.

Unikko on reilu parimetrinen kappa, kuosi ei ole mikään suosikkini, mutta maksoi vain 0,50 niin otin kassikankaaksi. Keltaoranssia on vain parin tyynyliinan verran, harmi, on todella kaunis kuosi ja suosikkini näistä.
Muuten ei mitään ihan huippua löytynyt, joku sarvispurkki ja pari myyrä-kirjaa, pari paitaa likoille.

Kävi vähän kiristää kirppiksellä, kohdalle sattu taas niitä myyjiä joita mä en kestä. "Voi kuule, tää paita on ollu meijän tytöllä ekaluokan koulukuvassa, tällä on tunnearvoa, siks mä pyydän tästä näin paljon..." Siis ihan totta, enhän mä todellakaan maksa myyjän muistoista!!!! Kannattais ihan vaan pistää säilöön tuollaiset muistoesineet!

Toinen tyyppi jota inhoan, on ne, joilla ei ole ajatusta siitä mitä tavaroista pyytävät ja mihin hintaa ovat valmiita kauppaa tekemään. "En mä tiedä mitä mä tästä pyytäsin...sano sä mitä olet valmis maksamaan..." RAIVOSTUTTAVAA!!! Kyllähän myyjän pitää joku alkuhinta antaa, se sitten maksetaan tai ruvetaan tinkaamaan!

Vaikka nyt vähän rutisen, niin oli kyllä ihan kiva taas kierrellä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti