tiistai 15. syyskuuta 2009

TAAS MUUMITUURIA

Aamulla taas Tikkurilan kierrätykseen. Ihan kuin toisintona parin viikon takaa: Juuri tuotiin rullakollinen tavaraa esillelaitettavaksi, näin kasassa jotain muumimaista, haaskalintuna paikalle ja...Wou-wou-wou!!!! Muumiverhot, kaksi kappaletta, hintaan 2e!!!!! Ei kahta ilman kolmatta, toivottavasti sanonta käy toteen taas parin viikon päästä.

Tästä mä olen niin kade! Viikontakainen löytö, kierrätyksestä myös. Ei ikäväkyllä kaunista meidän huusholla, vaan päätyi ystäväni kämppään. Kultaa, muovidimangeja ja muovilasia, kaikessa kamaluudessaan kertakaikkisen ihana!
Toivottavasti ystävä joskus päättää lampusta luopua, meillä vastaanotetaan koska vaan!

3 kommenttia:

  1. Mä oon kyllä muumikade taas..saahan olla??? ;)

    VastaaPoista
  2. Miksi minä en löydä koskaan mitään muumimaista? ;)

    VastaaPoista