lauantai 21. marraskuuta 2009

Saippuakuplia

Muksut lähtee mielellään mukaan mun kierrätyskäynneilleni. Sieltä kun yleensä aina löytyy jotain heitäkin miellyttävää jonka suostun ostamaan.

Viimekertaiselta reissulta poika halusi tälläisen härpättimen, pattereilla toimivan saippuakuplien puhalluslaitteen.


Ihan päheehän tuo on! Valtavat määrät kuplia ihan tosta vaan, pääkin kestää "puhaltamisen" eikä huppaa yhtään. 


Poikakin oli innoissaan: "Me saatiin tää 20 sentillä ja beeärrässä tämmönen makso jotain 10 euroo!!!"

Hienoa poikani, tuo on oikea asenne :)

3 kommenttia:

  1. Toi on oikeesti hyvä asenne!

    Mä oon ittekki aina ihan "onnessani" löytäessäni kirppikseltä jotain tosi halpaa, oikein muutaman päivän hykertelen mielissäni:)

    Täälä kylällä ei vaan enää ole kiertsiä, vaan yksi ylihinnoteltu kirppis:(

    Mutta kun käy Lahdessa niin ah... kirpparit kutsuu!!!!

    VastaaPoista
  2. Ihana saippuakuplakone! Meilläkin hankitaan paljon leluja käytettyinä :)

    VastaaPoista
  3. Minusta just se on kiva, ettei kaikkea aina tarvitse saada uutena.

    Mä olen ja äärettömän ilonen, kun teen edullisia löytöjä. (niin käytettynä kuin uutenakin) just vaihdoin olkkariin verhot, jotka olin ostanut syksyllä 2e:lla, ja vieläkin hykertelin.

    VastaaPoista