sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Äippäpakkausmakuupussi ja muutama muu kirppu

Vein muutaman kassillisen tavaraa kierrätykseen. Pitihän sitä tietysti samalla tehdä kierros, ja ainahan jotain mukaankin lähtee. Ei kuitenkaan kassikaupalla, tällä kertaa.

Pussillinen puupalikoita, kaikki lelut -50%, hintaa jäi 1,50e.
Palikat on meillä edelleen suosikkileluja, ja mitä enemmän niitä on sitä hienompia rakennelmia niistä saadaan aikaiseksi. Siksipä niitä "isoille" lapsille vielä ostelen.

Äitiyspakkauksen makuupussit on niin ihania! Niitäkin hamstraan, lasten leikkeihin ja tuleville sukupolville. Ehkäpä lapsenlapset niissä joskus uinuvat.

Tämä vaaleanpunainen löytyi tänään, en edes muistanut tätä kuosia olleen myös tässä värissä.
(miltähän vuodelta?)
Ihan kiva!

Pussilakanat kukkakuosilla. Kaapista löytyy yllättävän paljon vihreäsävyisiä tekstiilejä,  ovat mielestäni jopa kauniita. Yllättävää siksi, että vihreä on yksi inhokkiväreistäni...

Muumifanin iloksi pussilakana ja tyynyliina. Kassista kaivettu kuvattavaksi ennen pesua, törkeän ryppyisiä


Löydöistä iloitsevat mude ja lapset :)

10 kommenttia:

  1. Ihastuttavia löytöjä noi pussilakanat ja palikat sekä makuupussi <3

    VastaaPoista
  2. Ihana makuupussi ja palikat huippuhalpoja!

    VastaaPoista
  3. Tuo on ihana makuupussi, meiltä sellainen löytyy myös :) Makuupussi on on vuodelta 1981.

    -Johanna

    VastaaPoista
  4. Tuo makuupussi on ollut minulla ja olen syntynyt helmikuussa -82. Onko se sitten -81 pakkauksen pussi. Voih, saisinpa jostain samanlaisen!
    Ostaisin sen sulta heti jos myisit.
    Kerään oman syntymävuoden tavaroita ja tuo pussi ei äidillä säästynyt :(

    VastaaPoista
  5. Ihania löytöjä! Mä veikkaisin kans 81-vuoden pussiksi tai joksikin väliltä 81-84 nimittäin tuollainen samanlanlainen roikkuu anopin vintillä ja hänen lapsensa on syntyneet tuolloin, Olisko tuohon kuulunut sitten myös samansävyinen palloviltti? Siis sellainen mistä on myös se kelta-oranssi versio, voisin ainakin kuvitella niin :) Tuon värisen pussin lisäksi samalla narulla siellä ullakolla roikkuu myös toinen samanlainen mutta siniharmaa-valko-sävyinen.

    Minä taas rakastan vihreää, se on yksi sellainen värisuosikki joka on aina pysynyt vaikka muitten värien kanssa minulla tuntuu olevan erilaisia kausia.

    VastaaPoista
  6. Hienot löydöt!!! Mä kans rakastan vihreää(niinku pikkukiiski)...tai nyt tuntuu ainakin et on vihreän aika...

    VastaaPoista
  7. Samassa paketissa tuon makuupussin kanssa on ollut jaossa vaaleanpuna-valkoinen pallokuosinen viltti! Ja siis itse olen syntynyt lokakuussa 1981 :)

    Sukulaispojallani on samainen makuupussi siniharmaa-valkoisena ja hän on syntynyt kesällä -85.

    -Johanna-

    VastaaPoista
  8. Kiitokset vuosiluvuntietäjille, nyt on sekin aukko tiedoissani täytetty!

    Sen sinisen muistinkin, tosin en sitäkään millekään vuodelle osannut ajoittaa...

    Sokrutin, mä tuumaan hetken asiaa, palaillaan.

    VastaaPoista
  9. Olen myös syntynyt loppuvuodesta 81 ja minulla on tuollainen makuupussi, mutta sen mukana on meille tullut valko-ruskea palloviltti.

    VastaaPoista
  10. Etsin tuollaista vaaleanpunaista makuupussia, oli oman syntymävuoteni äippäpakkauksessa. Mahtaisitkos myydä`? miuskinpoppoo at gmail piste com

    VastaaPoista