lauantai 27. helmikuuta 2010

Korulahjoja

Hiihtoloma aloitettiin juhlimalla syntymäpäiviäni. Hyvillä mielin ja ilman ikäkriisejä, eihän tuo tunnu missään kun täyttää taas sen 25-v ;)

Tavallisesti saan lahjaksi kalevala-koruja, niitä vähän odottelin nytkin. Iskäpä yllätti ja hommasikin nominationia! Mukava yllätys muruseni ♥
Tätähän olen jo jonkinaikaa juupas-eipäs-jahkaillut, eipä tarvii enää vatvoa...
On se kyllä ihan kiva ja nätti koru. Ahkerasti ollaan tyttöjen kanssa palakuvastoa selattu ja haluttu mulle toi ja toi ja toi...pala!
Mä kun en osta sen enempää perjantaipulloa kuin perjantaipullaakaan, niin pitäisköhän ruveta ostamaan perjantaiPALA?

Tää on niiiin IHANA
Tätä olen joskus jossain blogissa ihaillut ja siitä ystävälleni maininnut, ja nyt se on mun!!!
Idea on niin täydellinen, koru on niin täydellinen.
Kiitos Sanna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti