lauantai 13. helmikuuta 2010

Kypärä päähän!

"En taida laittaa kypärää", sanoi poika kun oltiin lähdössä luistelemaan.
Olin kovin hämmästynyt, tähän asti ei ole kertaakaan kyseenalaistanut kypäräpakkoa.

Ennenkuin ehdin suutani avata, jatkoi
"Tai kyl mä laitankin mieluummin kuin oon illalla pää halki lastenklinikan päivystyksessä."

Liikkatuneilla on kypäräpakko, vapaa-ajalla monet pojan ikäiset luistelevat ilman kypärää, olen huomannut.
Mä olen ihan ehdoton; jos luistelet käytät myös kypärää!

En kai kuitenkaan ole ainoa tiukkis!?

4 kommenttia:

  1. meillä kohta 2½v pikkusisko jos edes aikoo kengillä jäälle, käyttää kypärää =) kypärä kuuluu seka luisteluun että pyöräilyyn, aina

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti kypärä päähän! Poikasi on fiksu kaveri!

    VastaaPoista
  3. Kyllä meitä tiukkiksia löytyy muitakin =)
    Meillä ei luistella eikä ajeta pyörällä ilman kypärää.

    VastaaPoista
  4. Meillä kyllä (valitettavasti) teinit pyöräilee ja luistelee ilman kypärää. Mutta hyvä jos saat poikasi suojaamaan päänsä paremmin!!!

    VastaaPoista