lauantai 22. lokakuuta 2011

Vastauksia

Marru heitti  halu/toive/hankintahaasteen. Tänä syksynä tällaista...

Viime vuonna myöhästyin näiden hankinnan kanssa. Kun tajusin tarvitsevani juuri nämä kengät, ei sopivaa kokoa enää saanut sopivaan hintaan. Tänä vuonna olin ajoissa liikkeellä, koko 42 ja -50%.
On ne...IHANAT ♥

On tääkin IHANA♥
Toinen kotimaisista naislaulaja suosikeistani.
 Ei pettänyt odotuksia tällä uudella levyllään, niin osuvia sanoituksia ja mielettömiä melodioita.

Näistä sitten haaveillaan.
Töihin pitäisi uudet huopaset saada, mieluiten punaiset.
 Kovaa talveahan ovat lupailleet, ei varpaat palelisi pihalla ollessa. Onhan ne pakkasrajat tietty, mutta kyllä noilla kelpaisi pienemmilläkin pakkasilla.

Onhan mulla hyvä kamera, vaan nälkä kasvaa syödessä!
Ikuisuushaaveena on uusi ja parempi kamera ja hirmuisesti hyviä putkia!
Sannalinnea laittoi tämän.

8 asiaa minusta itsestäni...
1: Mulla menossa väsymyskausi, voisin nukkua kellon ympäri. Monta vuorokautta putkeen.
2: Tykkään maatuskoista; nukeista, kankaista, korteista... kaikki käy.
3: Minulla ei ole ollut moneen vuoteen suksia, tänä vuonna ne hommaan.
4: Tykkään hirveästi hiihtämisestä, tai ainakin ennen tykkäsin.
5: Uiminen on kanssa kivaa. Lapsena uin kilpaa.
6: Inhoan silittämistä, siis vaatteiden.
7: Pentti Jarlan Fingerporin sanaleikkihuumori iskee täysillä.
8: Kyllä Andy Rileyn itsemurhakanitkin hymyilyttää.

Anteeksi että kesti vastata. Se väsymyskausi...

Nämä olisi tarkoitus antaa eteenpäin. Sopiikos että halukkaat nappaavat mukaansa :)

7 kommenttia:

  1. Hyvän näköiset kengät, en oo ennen nähnytkään.
    Oon kans aatellut ostaa ton Chisun ja kamera... ainahan niistä haaveilee ;)

    VastaaPoista
  2. Ihanat popot ja takulla lämpimät, vois kans tehdä vastaavan postauksen, mukava idea.

    VastaaPoista
  3. Ihanat Sorelit. Noilla pärjää ankeemmallakin säällä :).

    VastaaPoista
  4. Noi kengät... <3 IHANAT!
    Mäkin taidan ruveta haluamaan tuollaisia! Onneksi haluaminen ei maksa...

    VastaaPoista
  5. Iiiks miten ihanat kengät! tahtois tommoset kans!

    VastaaPoista
  6. Noista popoista oonkin erityisen iloinen :) Mulla on ISO, leveä ja rintava jalka, siis ihan toivotonta löytää hyviä kenkiä. Sellaset kun sitten löytää, niin kyllä iloitaan!!

    Miesten puolelta kyllä löytyis ;)

    VastaaPoista
  7. Huopikkaat huopikkaat äiti tahtoo piilottaa ;) Mä haluisin kans huopikkaat, kun mulla oli sellaset, mutta ne on hävinnyt jonnekkin jo jotain 15v. sitten. En muista niitä antaneeni minnekkään, minne lie kadonneet. Ihanat olivat!

    VastaaPoista