sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Haasteisiin

Marru matkanvarrelta haastoi haaveilemaan.
Maailman kaikki rahat käytössä, ei materiasyyllisyyttä, top 5 mitä ostaisit.
Kiitti Marru, kyllähän haaveilu maistuu.

No ihan varmasti joku vanha kyläkoulu tai seurantalo olisi ostoslistalla.
Mitä pienempi kylä, sen parempi!


Ja saari!!! Mieluiten meressä oleva, kelpaisi kyllä järvisuomestakin.


Kulkupeliksi tuollainen vähän isompi vene, puinen voisi olla se oikea vaihtoehto.


Muksujen iloksi loma-asunto jostain lämpimästä. Tai sitten joku suurkaupunkiasunto, voi olla että tykkäisivät siitä enemmän.


Kaikki mahdolliset rungot ja putket ja salamat ja jalustat ja...



Tyttötrion Hanna muisti tällä.

Kiitos Hanna, ne kahdeksan tunnustusta itsestä...
1: Olen käynyt kahdeksan vuotta samalla kampaajalla.
2: Olen varannut kampaaja-ajat kesäkuulle asti, 6-7 viikon välein.
3: Mulla on ihan hirveen korkeet kolesteroliarvot.
4: Johtuu pohjois-karjala-geenistä, väärät ruokailutottumukset siihen päälle. 
5: Kun geeniperimä todettiin, menin tutkimuksiin lähetteellä jossa luki "33-vuotias hoikka nainen...".
6: Poika kun sairasti, tuli vähän laiminlyötyä omaa hoitoa. Nyt on siis aika petrata; hain uudet lääkkeet ja ruokavaliotakin on tarkoitus tarkistaa.
7: Mulla on tinnitus, vasemmassa korvassa soi, vikisee ja humisee.
8: "Rajaton sings Queen" on yksi mun lempparilevyistä.

Nämä pitäisi tietysti jakaa eteenpäin, mä vaan oon siinä jostain syystä niin huono...
Joten halukkaat 5 haaveilijaa ja 8 tunnustajaa, ottakaa koppi!!!!!  

Niin ja kuvat kaivettu netistä

2 kommenttia:

  1. Ihanat, mutta samalla ihan järkevät haaveet! Ei muuta, kuin rahaa säästämään ;D

    VastaaPoista
  2. Ei noihin kyläkouluihin koko maaliman rahoja tarvi..tiedän koulun, joka myytiin eurolla. Googlaa Lestijärven kunta, sieltä pöytäkirjoista löytyy :D
    Kiva blogi sulla!

    VastaaPoista