sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Eka työviikko takana


Ai kauheeta miten voi olla väsynyt ensimmäisen työviikon jälkeen!!
Iltaisin ei jaksanut muuta kuin röhnätä sohvalla. Sen on näköistäkin kun ympärilleen katsoo!

Tulihan sitä viikolla taas todettua tiimityöskentelyn ihanuus ja se toinenkin puoli.
Molemmat tiimikamut vaihtui ja uusi työharjoittelijakin oli aloittanut.
Ottaahan se aikansa, ennenkuin yhteinen tapa olla ja elää löydetään.

Muksut oli mussukoita, ihania, rakkaita.
Kiva nähdä "vanhoja" kesän jälkeen, kiva tutustua uusiin.

Kivat on noi aarikan hymynaamatkin.
"Voi kun löytyis" oon toivonut jo pidempään.
Eilen kontista kahdella eurolla meille ostin.

Hymy huulilla ensi viikkoon!

9 kommenttia:

  1. Ensi viikko menee jo jouhevammin. Mulla neljä viikkoa takana loman jälkeen ja on kuin ei koskaan lomalla olisi ollutkaan :). Kylläpä olet taas löydön tehny, kaunista.

    VastaaPoista
  2. Perhepäivähoitajana olemisen yksi hyvä puoli on tiimin puute. Samalla se on myös yksi huno puoli. Joskus kaipaan tiimiä ihan hillittömästi. Ekan viikon jälkeen sitä on ihan rättipoikki, mä olin pitkän loman jälkeen vielä tän toisenkin ihan väsy, eikä yhtään helpota kun flunssa yrittää iskeä samaan aikaan.

    Tsemppiä hommiin, hymynaamat on ihanat!

    VastaaPoista
  3. Arkeen tottuminen ottaa aikansa. Monesti jo eka päivän jälkeen tuntuu, ettei lomaa olis ollutkaan. Vaan kyllä se loma yleensä kuitenkin on tehnyt tehtävänsä.
    Ja ihan niillä pakollisimmilla kotikuvioilla vaan, turha stressailla niistäkin :)

    VastaaPoista
  4. Mitä pidempi loma, sitä kauemmin kestää tottua arkeen! Huomasin tämän taas tänä kesänä. Mutta kyllä se siitä. Tsemppiä arkeen ja tiimiytymiseen, tiedän tunteen! Se ei aina ole helppoa.

    VastaaPoista
  5. Kyllä se arki siitä varmaan asettuu taas uomiinsa. Niin sillä on tapana :-) Mä en käsitä kuinka sä löydät sieltä kontista vaikka mitä, mä olen vissiin käynyt siellä aina vasta sun jälkeen kun mun kohdalle ei ole sattunut oikein mitään :-D

    VastaaPoista
  6. Sarppu: Ja nopeastihan aika rientää, kohtahan tässä jo pääsee nauttimaan joulun välipäivävapaista ;)

    Kirpputuuria joo!

    Katja: Just noinhan se perhepäivähoitajana meni. Varsinkin tiukoissa paikoissa sitä tiimiä kaipasi. Toisaalta se oma vapaus oli ihanaa!

    Hymynaamat on ihanat.

    Peppi: Aikalailla niillä vain pakollisilla meillä aina mennään ;)

    Johanna: Puolensa on, hyvät ja huonot, tiimityössä. Joskus sitä vaan ei jaksaisi niistä sopimuksista, tavoista ja tyyleistä takuta...

    Lyde: Mulla on tosiaan ihme tuuri siellä kontissa! Oon toisella korvalla kuunnellu kun ihmiset valittelevat etteivät löydä mitään ja ylihintaista on ja muuta vastaavaa, ja kuitenkin ite oon joka kerta tehnyt hyviä löytöjä.

    Mitäs muuten olet hinnoittelusta mieltä?

    VastaaPoista
  7. Hymy huulilla uuteen viikkoon :D

    VastaaPoista
  8. Minusta siellä on aika kirjava hinnoittelu, mutta enimmäkseen vähän kalliin puoleista. Toisaalta nuo sinun löydöt on aina kuulostaneet tosi edullisilta!

    VastaaPoista
  9. Samaa mieltä, kirjavaa ja usein ylihinnoiteltua, varsinkin liinavaatteet ja kodin tekstiilit ylipäätään.

    Tekeehän siellä kyllä niitä hyviäkin löytöjä, tällä viikolla mulla kävi karhumuovituuri :)

    VastaaPoista