sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Onnellinen :)

" Tää on hyvä puhelin...mä oon niiin onnellinen!!!"


Lappeenrannassa opiskeleva isoveli kävi viikonloppua viettämässä.
Hommasi uuden puhelimen, vanhan kierrätti pikkusiskolle.
Onnellinen on hän puhelimestaan. Koska siinä on nettiyhteys. Koska on netti, sillä pääsee
YYYOOODUBEEN!!

Neiti tosiaan on löytänyt youtuben.
Istuu koneella ja tuijottaa muumeja, hirveää Henriä tai sherlock Jakkia.
Ja näkee öisin painajaisia, kun se mörkö on niin pelottava.
Mönkiminen äidin viereen, selän taakse nukkumaan, onneksi vie pelon pois.
Kuten myös äidin loppuyön unet!

" Nyt jos tulee kipeeks eikä jaksa istuu niin voi vaan sängyssä maata ja mennä yyyooodubeen..."
Että nyt on sekin ongelma pois pyyhkästy.
Ei me silti tauteja toivota!!

Mäkin oon niiin onnellinen! Juu, tuostakin tytöstä.


10 kommenttia:

  1. Ne on niitä elämän pieniä (suuria) iloja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jättisuuria ja, ainakin tuo tyttö :)

      Poista
  2. yy-oo-u-dube sängys. edes mulla ei oo sellasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkos sulla ystävällismielistä isoveljeä!? Tai ootkos perheen
      lellilaps ;)

      Poista
  3. Hih, youuduubi on kyllä pelastus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pelastuspa hyvinkin, joskus myös pilastus ja rasitus ja pelotus ja...

      Poista
  4. Varmasti onnellinen - meillä on yks joka marisee kun sen puhelimessa ei ole juutuubia.... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikenmaailman vempaimia ne haluaakin. Mun oma puhelin on ihan museokamaa muksujen vehkeisiin verrattuna!

      Poista