tiistai 27. marraskuuta 2012

Hulvaton Jesper


Silloin kun tekisi mieli tehdä jotain muuta kuin vain olla möllöttää,
mutta kuitenkin sen verran laiskottaa ettei kovasti jaksaisi touhuta,
on juuri sopiva hetki kaivaa värikynät ja Jesper Walderstensin målarbok esiin.
Aivan hulvattoman hauska ja hyväntuulinen värityskirja, sekä aikuiseen että nuorempaan makuun.

Tänään on tuntunut siltä, 
että tuo pieni punainen paholainen vasaroineen on touhunnut minun pääni päällä.
En kyllä hymysuin peukuttanut!!
Dropit ja piiiiiiiiiiiitkä suihku teki tehtävänsä, jo helpotti.

Helpottaa noi joululahjapaineetkin jo.
Klik klik klik klik ostoskoriin ja postipoika töihin.
Ensi viikolla kaupat läpi, ja siinähän ne sitten onkin.
Ihan aikataulussa, ennen veronpalautuksia ja ihmismassoja.

Ja huomena on jo keskiviikko, sehän on melkein viikonloppu :)

6 kommenttia:

  1. Mä oon saanu vaivaset pari lahjaa hommattua, mutta ajatus olis saada viel tälläviikolla kaikki ostettua.

    VastaaPoista
  2. Vau. Mä muistan kesällä juhlallisesti ilmoittaneeni että tänä vuonna aloitan joululahjahommat jo kesällä. Tai viimeistään heti syksyllä. Enkä ainakaan jätä niitä kaikkia sinne joulukuulle ja ala verenmaku suussa miettiä että mitäs tälläkertaa... Kappas, tällä viikollahan se joulukuu jo alkaakin. Voit varmaan arvata onko lahjat jo hankittuna? Enkä varsinkaan ole tehnyt niitä tänä vuonna itse, niinkuin usein aiemmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostelen pitkin syksyä lahjoja jemmaan, sieltä sitten pakettiin jouluna. Jos siis muistaa ne jemmojen sijainnit...

      Haluaahan sitä toki niitä toiveitakin täyttää, ne sitten hommaan listojen valmistuttua näin ennen pahimpia ryysiksiä.

      Harmittavan vähän mullakaan on itsetehtyjä. Jos oikein pistäis hösseliks, niin ehtishän tässä vielä...

      Poista
  3. Mulla puuttuu ihan muutama lahja vaan, suunnitelmat on kyllä selkeät :).

    VastaaPoista