sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Viikon kässä on lätsä



Olen niitä tyyppejä, joiden päähän ei pipo sovi, ei "urheilulippis" sovi, ei huivi sovi.
Iso  pikkulipallinen lätsä, sellainen istuu mun päähän.
Kaupoista ei juurikaan löydy mieluisia, kirpulta löytyy liian pieniä.
Olen yrittänyt itse väsätä, vaan ei kuitenkaan ole tullut ihan passelia.

Vaan nytpä tuli!!
Kaava nappikauppa punahilkan ompeluohjeista, klik.
Kiitos kaupan väelle loistavasta kaavasta!
Salaisuus istuvuuteen on varmaankin tuo kiilan muoto.
Suurensin kaavan omaan päähän sopivaksi lisäämällä pienet saumavarat ja hiukan korkeutta.
Lipan saumavarat jätin ennalleen, on siis suhteessa hattuun pienempi kuin nappikaupan mallissa.

Kankaana taas kirppulakanaa, päälaella helmiästä.
Tykkään ihan hirveesti!!!!
Muutama muukin tykkää, pari lätsänompelupyyntöä jo esitetty.
Kätköistä löytyy pari kangasta joista voisi itsellekin vielä muutaman päähineen väsätä.
Saattaapa seuraavakin viikon kässä olla lätsä. 
Tai pari :)

13 kommenttia:

  1. Oi, ihanaan blogiisi jotain kautta eksyin. Lukijaksi jäin! Ja mikä ihana LÄTSÄ!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa :)
      Tulenpa teille vieraisille.

      Poista
  2. Siis aivan ihana lätsä, tykkään!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrankin mun päähän sopiva lätsä, sikspä tykkään.

      Poista
  3. tilaus vetämässä, en pistäis pahaksi mustaa marilätsää...;) harmi kun en ehtinyt kitistä tätä ennen lomaa :D Toi viikon kässä on ihan hurja juttu, ei musta ikinä ois. Viikon valitus ois mun juttu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sulle lätsän teen, jossain vaiheessa. Eihän kitinääs kestä kuulla erkkikään ;)

      Poista
  4. Eihän tuosta voi kuin tykätä, aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin tuntuu käyneen, niin moni tuota itselleen himoitsee ja haluaa :)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Mahtavan iso, mahtuu meikäläisen päähän ;)

      Poista
  6. Iiihanan kesäinen jo :) kiva malli!

    VastaaPoista