torstai 8. elokuuta 2013

Nuorenpana en yhtään tykänny


Marimekosta nimittäin.
Sisko se oli, joka pukeutui raitasukkiin, käytti marikukkaroa ja kirjoitti marimuistikirjaan.
Jossain vaiheessa rupesin lämpenemään.
Huusholliin ilmestyi yöpaitaa ja lastenvaatetta, pussukkaa ja laukkua, servettejä ja kangasta, 
tarjotinta ja peltipurnukkaa, niitä raitasukkiakin.
Astioita ei ole, eikä (luultavasti) tule, muut sarjat on vieneet sillä saralla sydämen.

Tämän viikon mieluisimmat mariostokset on 
esiliina (50 senttiä kierrätyskeskus) ja muijapurkki (liian kalliilla Wanhasta Kaarlesta)

Muija on ihana!
Ja Kaarle se vasta IHANA onkin!!

4 kommenttia:

  1. Minä oon kyllä aikalailla hurahtanutkin. Joskus lapsetkin nauroivat kun tajusivat miten paljon meillä on kotona marimekkoa. Siis ihan joka puolella. Verhot, tyynyt, vaatteet, pyyhkeet, jopa äidin kännykän kuoret :-) No, on sitä ihmisillä huonompiakin paheita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo paheesi pahimmasta päästä ;)

      Tykkään kyllä tosi paljon monesta marista, mutta jotenkin oon tuon hurahtamisen välttänyt. Ehkä se iskee vielä joku päivä!!!

      Poista
  2. Mä elän kyllä vieläkin semmosta ei-Marimekkoa-vaihetta. :) Omistin mä joskus 10v sitten Unikko-penaalin, jonka sitte muutaman vuoden jälkeen myin kirpparilla eteenpäin. Pallopaitakin oli ehkä kuukauden kunnes totesin että ei se ollu mun juttu. Mä en perusta verhoista, laukuista, serveteistä jne. NYT ehkä voisin harkita jotain turkoosisävyistä pallopaitaa, mutta kantti ei anna myöden ainakaan ihan liikkeestä ostaa. Tarvii katella jos kirpparilla tulee vastaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marin yöpaidat on mun suosikkeja, ei oo niiden voittanutta. Paitsi popin raitaiset, väittää naapuri :)

      Jos mari ja retro laitettas vastakkain, niin kyllähän retro voittais.

      Poista