lauantai 21. marraskuuta 2015

20/30; Perjantai on karkkipäivä

Karkkipussi

Perjantai on penskojen karkkipäivä. Kyllä ne muinakin päivinä karkkia ja herkkua saavat syödä ja syövätkin. Perjantai on SE karkkipäivä kun äiti kustantaa herkut eikä tarvitse omia rahoja tuhlata.

Kyllä minäkin syön karkkia muinakin päivinä kuin perjantaisin. Perjantai on SE karkkipäivä kun ostan irttareita. Tällä kertaa maltillisesti. Koska ostoskoriin päätyi myös suklaata ;)

Noi pyöreät punamustat on mun irtokarkkisuosikit. 

8 kommenttia:

  1. Siinä on hyvä cocktaili, nuo Luttit ovat lemppareit <3 Hyviä herkkuhetkiä Kikka <3

    VastaaPoista
  2. Irtokarkit taitaa olla minulle houkutuksista suurin. Yritän pitäytyä viikonlopuissa, mutta tulee kyllä ostettua viikollakin välillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Irtokarkit ja laku ja suklaa, top 3 mun herkkulistalla.

      Poista
  3. Voi apua, tämmösiä kuvia mun ei tulis nähä! :D Onneksi ystävä tullee neljän yön päästä ja oon pyytäny tuomaan mulle Suomesta irtokarkkeja..Täällä suurin osa karkeista ei oo mistään kotosin ja karkkia ei tuu syötyä täälä, ja ihan hyvä niin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herkkutuliaisia siis olet saamassa!

      Kun esikoinen asui ulkomailla, tuliaislistalla oli aina sisupastilleja ja xylitolpurkkaa.

      Poista
  4. Voi apua, nyt iski irtokarkkihimo. Mitä tilalle - omena?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omena on oikein hyvä vaihtoehto :)

      Jos mulle iskee makeanhimo ja kaapeista kaikki kätköt syöty, niin saatan juoda teetä sokerilla. Aikuinen ihminen eikä voi hillitä/hallita makeanhimoaan :D

      Poista