lauantai 23. tammikuuta 2016

Siitä se ajatus sitten lähti


Nyrkkeilysäkki

Nostotanko

Kuntopyörä

Nimittäin siitä kun jouduin kävelemään työmatkaa vähän rivakammin ylämäkeen. Meinasin nääntyä.

On mulle ylipainoa tullut vuosien mittaan, vaan sen asian kanssa olen sinut. Ulkonäöllisistä syistä en tunne tarvetta painonpudotukseen, tämmönen oon ja se on ok. Toisinaan mielessä käväsee, että viidestä kymmeneen kilon pudotus olisi ihan hyvä. Korkeat sukuvikakolesterolit ja toisinaan vähän koholla olevat verenpaineet tykkäisi hyvää. 

Liikunta auttaisi kummassakin tapauksessa laskemaan arvoja, vaan laiska olen hikijumppaamaan. Oikeasti olen kaiken kaikkiaan laiska liikkumaan, autolla pääsee niin kätevästi ja keksiihän sitä kaikenlaista muutakin tekemistä kuin urheileminen. Vaan nyt saa laiskuus loppua! Pisti kyllä ajattelemaan ylämäkipyrähdys, herranen aika miten onnettoman huonossa kunnossa olen!! 

Heti otin härkää sarvista ja menin tuohon taloyhtiön puntti/kuntosalille. Vähän kuntopyörää, selätintä, crosstraineria, vatsarutistuksia, pari lyöntiä säkkiin. Hiki virtas ja pulssi nousi, sehän se oli tarkoituskin. Ja tulipas hyvä olo ja mieli.

Tästä se lähtee, mun kuntokuuri. 

8 kommenttia:

  1. onnea matkaan,mun pitäs kans ottaa ja repästä kuntoni eteen tosissaan :D pääs vähän repsahtaan joulun aikaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on repsahdus kestäny hiukka pidempään kuin vain joulunpyhätt :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Tsemppipeukku toivottavasti, tulee tarpeeseen...

      Poista
  3. Jes, tsemppiä! Mun pitäisi myös ryhdistäytyä, mies oli syksyllä kotosalla pari kuukautta, ja lihoin sinä aikana yli viisi kiloa! Taisin päästä liian helpolla kun olikin kaksi aikuista tässä :-D Vaan mitenkäs ne kilot saisi vielä poiskin..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun päässä tais joku nyt naksahtaa siihen malliin, että kunnonkohotus jopa saattaa onnistua :)

      Poista
  4. Hei hyvä sinä ja iloa kuntokuuriin. Voi jospa ja kun saisin minäkin aikaiseksi. Nimenomaan se viitisenkin kiloa. Ja kunto! Se on rapainen täälläkin. Terveisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu iloisella meiningillä meinaan vetää. Ja nimenomaan kuntokuuri, saattaahan siinä sivussa muutama kilokin lähteä.

      Poista